Regulamin
REGULAMIN – WARUNKI SPRZEDAŻY W FIRMIE ,, SUPORT,,
Hurtownia internetowa e-SUPORT jest prowadzona przez firmę: SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP : 957 086 42 68.
Panel hurtowy e-SUPORT służy klientom do składania zamówień za pośrednictwem internetu. Złożenie i potwierdzenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu, dobrowolnym dokonaniem zakupu zamówionego towaru oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68 danych osobowych Kupującego, do celów związanych z realizacją zamówienia
Złożone zamówienie stanowi umowę kupna – sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Zasady zamawiania i realizacji zamówień:
1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem panelu hurtowego e-SUPORT, e-mailem oraz telefonicznie pod numerami tel: 789 009 918 , 780 600 194.
2. Klientami panelu hurtowego e-SUPORT mogą być osoby fizyczne / prywatne oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. 2004 nr 173 poz. 1807 z późn. zm.)
3. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć dodanie do „koszyka” produktów z oferty e-SUPORT oraz wypełnienie „formularza zamówienia” zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu.
4. Zgodnie z procedurami ISO zamówienia należy składać w formie pisemnej za pośrednictwem panelu hurtowego e-SUPORT, e-mail-em lub telefonicznie
5. Wkrótce po złożeniu zamówienia, Klient otrzymuje drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki/odbioru). W razie braku otrzymania takiej informacji, Klient powinien skontaktować się z drogą telefoniczną lub mailową z SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68.
6. Płatności za zamówione produkty można dokonać gotówką, przelewem, szybkim przelewem, blikiem ( forma płatności blik przyśpiesza realizację zamówienia) na konto lub w szczególnych wypadkach po obopólnym ustaleniu „za pobraniem” (przesyłka płatna gotówką przy odbiorze u klienta).
7. Realizacja zamówienia rozpoczyna się:
w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze – w chwili otrzymania przez Sprzedawcę zamówienia;
w przypadku płatności przelewem – w chwili wpłynięcia środków pieniężnych na rachunek Sprzedawcy;
w przypadku korzystania z kredytu kupieckiego wg. ustalonych warunków.
8. SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68 zastrzega sobie prawo weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania, w przypadkach uzasadniających wątpliwości co do możliwości realizacji zamówienia.
9. W przypadku zamówień wysyłanych poza granice Polski, warunki płatności ustalane są indywidualnie.
10. W przypadku, gdy w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia, nie zostanie uregulowana płatność, SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68, zastrzega sobie prawo do automatycznego anulowania zamówienia.
11. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu, Klient informowany jest o stanie zamówienia. Może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie części lub całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Kupującego, sklep zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia.
12. W przypadku zamówienia zapłaconego, gdy SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68 nie jest w stanie zrealizować zamówienia w całości, SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68 informuje kupującego o tym fakcie. W przypadku rezygnacji z brakującej pozycji lub z całego zamówienia, SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68, zwraca przedpłatę na podane przez klienta konto bankowe.
13. W przypadku sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. W przypadku wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży,SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68 zastrzega sobie prawo korekty i wysłania niepełnego zamówienia bądź anulowania zamówienia.
14. Do każdego zamówienia wystawiana jest Faktura VAT.
15. Klient może anulować złożone zamówienie tylko i wyłącznie za zgodą SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68.
II. Wysyłka i zapłata
1. Towary zamówione w panelu hurtowym e-SUPORT dostarczany jest za pośrednictwem firmy spedycyjnej, transportem własnym lub wydawana jest bezpośrednio z magazynu własnego.
2. e-SUPORT nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłek przez firmę spedycyjną, a także za uszkodzenia przesyłki powstałe na skutek działania firmy spedycyjnej. Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru, w obecności pracownika firmy spedycyjnej, niezwłocznie zgłosić stosowną reklamację do firmy przewozowej oraz poinformować o tym fakcie pisemnie, e-mailem SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.
3. Koszt dostarczenia zamówionego towaru są naliczane indywidualnie do każdego zamówienia.
4. W dniu wysyłki zamówienia Klient jest informowany o tym fakcie e-mailowo.
5. Niezgodności w zamówieniu:
– w przypadku stwierdzenia niezgodności dostarczonego towaru z zamówieniem klient ma prawo złożyć reklamację. Reklamacje prosimy składać pisemnie za pośrednictwem poczty e-mail .
– w przypadku uwzględnienia reklamacji SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68 wymieni wadliwe produkty na wolne od wad, uzupełni braki lub przyjmie zwrot.
– reklamacja zostanie w razie konieczności potwierdzona fakturą korygującą.
6. Zamówienia złożone do godziny 12.00 realizowane są w terminie 48 h licząc od dnia złożenia zamówienia. Zamówienia realizowane są od poniedziałku do piątku. O ewentualnych brakach magazynowych, które pomimo naszych starań mogą czasem wystąpić, Klient jest niezwłocznie informowany. § 10 Odstąpienie od Umowy sprzedaży
TERMINY DOSTAW
W przypadku zamówienia przez konsumenta lub przedsiębiorcę towaru, który jest na magazynie – sprzedawca wysyła towar najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych od zaksięgowania środków na swoim koncie bankowym.
W przypadku zamówienia przez konsumenta lub przedsiębiorcę elementów nietypowych, termin wysyłki ustalany jest indywidualnie do każdego zamówienia.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Klient będący Konsumentem oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.
2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta, Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta lub wskazaną przez nich osobę trzecią inną niż przewoźnik.
3. Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od Umowy sprzedaży składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie to powinno zostać złożone droga elektroniczną na adres mailowy sprzedawcy: suport.malgosia@gmail.com .
4. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem poczty elektronicznej.
5. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży jest ona uważana za niezawartą.
6. Jeśli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta złożył oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
7. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta, lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru, lub dostarczenia przez Konsumenta.
8. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
9. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.
10. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu.
Konsument oraz Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
13. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta chyba, że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
14. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta, Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb
ZWROT TOWARÓW
SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68, zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu sprzedanych towarów. W szczególnych przypadkach SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68, dopuszcza przyjęcie zwrotu towaru po indywidualnym rozpatrzeniu sprawy przez dział sprzedaży. Zwracany towar nie może być w stanie pogorszonym oraz musi posiadać oryginalne i nie uszkodzone opakowanie. Wyklucza się możliwość zwrotu lub wymiany produktów sprowadzanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie Kupującego, oraz tych, których wartość nie przekracza kwoty 100 zł netto. Pieniądze zostaną wpłacone na rachunek Kupującego w terminie 14 dni od daty przyjęcia zwrotu pomniejszone o koszty manipulacyjne m.in. koszt transportu, pakowania, itp.
REKLAMACJA
1. Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:
a) opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność i dostępność aktualizacji;
b) przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, o którym Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, powiadomił Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i który Sprzedawca zaakceptował.
2. Ponadto Towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:
a) nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;
b) występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym Trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do Towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju i których Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:
a. nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć;
b. przed zawarciem umowy publicznej zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób;
c. publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o zawarciu umowy.
c) być dostarczany z opakowaniem, akcesoriami i instrukcjami, których dostarczenia Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może rozsądnie oczekiwać;
d) być takiej samej jakości jak próbka lub wzór, które Sprzedawca udostępnił Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta przed zawarciem umowy, i odpowiadać opisowi takiej próbki lub takiego wzoru.
3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie, o którym mowa w §9 ust. 2, jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w §9 ust. 2, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
4. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli:
a) zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność;
b) niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią.
5. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej lub domniemania tego nie można pogodzić ze specyfiką Towaru lub charakterem braku zgodności Towaru z umową.
6. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Towaru z umową określonego w §9 ust. 5, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
7. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może żądać jego naprawy lub wymiany.
8. Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z umową w sposób wybrany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.
9. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedawcy uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową, wartość Towaru zgodnego z umową oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z umową.
10. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której Sprzedawca został poinformowany przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.
11. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta udostępnia Sprzedawcy Towar podlegający naprawie lub wymianie. Sprzedawca odbiera od Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta Towar na swój koszt.
12. Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z umową, Sprzedawca demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
13. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z Towaru, który następnie został wymieniony.
14. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:
a) Sprzedawca odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową zgodnie z §9 ust. 8 powyżej;
b) Sprzedawca nie doprowadził Towaru do zgodności z umową zgodnie z §9 ust. 10 do §9 ust. 12 powyżej;
c) brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić Towar do zgodności z umową;
d) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych od §9 ust. 7 do §9 ust. 12 powyżej;
e) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta.
15. Sprzedawca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
16. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta, kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta o obniżeniu ceny.
17. Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową jest istotny.
18. Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych Towarów dostarczonych na podstawie umowy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych Towarów, a także w odniesieniu do innych Towarów nabytych przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę z uprawnieniami Konsumenta wraz z Towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta zgodził się zatrzymać wyłącznie Towary zgodne z umową.
19. W razie odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta niezwłocznie zwraca Towar Sprzedawcy na jego koszt. Sprzedawca zwraca Konsumentowi lub Przedsiębiorcy z uprawnieniami Konsumenta cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru lub dowodu jego odesłania.
20. Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca z uprawnieniami Konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
21. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.
IV. Pozostałe ustalenia
1. Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883). Zgodnie z tą ustawą, Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania, o zaprzestaniu ich wykorzystywania.
2. SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68, zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego regulaminu bez uprzedzenia.
3. Pomimo dołożenia wszelkich starań, by zamieszczone w panelu hurtowym e-SUPORT opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym, nie gwarantujemy, że nie zawierają błędów lub braków, które nie mogą stanowić podstawy do roszczeń. Dlatego w razie jakichkolwiek wątpliwości, prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny lub mailowy .
4. Wszystkie zdjęcia zamieszczone na stronie ( nasz adres strony internetowej i sklepu) są wyłączną własnością firmy SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68 mają charakter poglądowy. W niektórych przypadkach produkty przedstawione na zdjęciach mogą się różnić od oferowanych towarów. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez wcześniejszej pisemnej zgody jest zabronione!
5. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem, stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
Polityka prywatności:
KLAUZULA INFORMACYJNA
W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) („Rozporządzenie”), a także wynikającego z tych przepisów obowiązku informacyjnego pragniemy przesłać Państwu poniżej informacje o sposobie przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68.
Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej lub na adres e mail: suport.malgosia@gmail.com
W celu prowadzenia działalności firma SUPORT zbiera i wykorzystuje informacje identyfikujące osoby fizyczne (zwane również „danymi osobowymi”), w tym informacje o klientach. W ramach naszego zobowiązania do ochrony danych osobowych pragniemy Państwa w przejrzysty sposób poinformować:
• dlaczego i w jaki sposób firma SUPORT gromadzi, wykorzystuje oraz przechowuje Państwa dane osobowe;
• na jakiej podstawie prawnej przetwarzane są te dane osobowe;
• jakie są Państwa prawa i obowiązki związane ze zbieraniem i wykorzystywaniem takich danych.
W niniejszej klauzuli informacyjnej firma SUPORT informuje o wszelkich formach wykorzystywania danych osobowych („przetwarzanie”) na terenie Polski w odniesieniu do osób fizycznych będących:
a) klientami, w tym potencjalnymi klientami, firmy ,
b)wspólnikami, pracownikami, współpracownikami, przedstawicielami ustawowymi, pełnomocnikami lub reprezentantami takich klientów,
c) innymi osobami, których dane przetwarzamy w celach wystawienia lub realizacji faktur w ramach współpracy z klientami (łącznie „Państwo” lub „Klienci”).
Dane przetwarzane są przez firmę SUPORT wówczas, gdy:
• jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
• jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
• jest to niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych, w osobowych, szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
W przypadku zawierania umowy pomiędzy Państwem a firmą SUPORT podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne dla celów zawarcia umowy oraz obsługi współpracy pomiędzy Klientem oraz firmą SUPORT. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości wykonania powyższych działań przez firmę SUPORT (przykładowo, niepodanie danych może wiązać się z brakiem możliwości wystawienia faktury).
Ponadto dane będą wykorzystywane w celu realizacji zgłoszeń reklamacyjnych oraz ewentualnego dochodzenia roszczeń.
Dane będą także wykorzystywane w celu przesyłania ofert handlowych (tzw. marketing bezpośredni) oraz w celu kontaktu z osobami /kontaktowymi po stronie Klienta.
Państwa dane mogą być przekazane innym administratorom danych przetwarzającym dane we własnym zakresie lub w celu realizacji celów przetwarzania danych przez firmę SUPORT :
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
b) podmiotom prowadzącym działalność płatniczą (banki, instytucje płatnicze);
c) podmiotom współpracującym z firmą BASTA przy obsłudze spraw prawnych, księgowych;
d) podmiotom utrzymujących serwery i świadczącym usługi hostingowe, informatyczne i inne podobne na rzecz firmy SUPORT
Państwa dane osobowe będą przechowywane przez firmę SUPORT :
a) przez czas, w którym przepisy prawne nakazują nam przechowywać dane (np. w celach rachunkowych czy podatkowych);
b) przez czas wykonywania obowiązków wynikających z umów handlowych w tym upływu okresu przedawnienia roszczeń wynikających z tych umów
c) realizacji prawnie uzasadnionych interesów firmy SUPORT np. dochodzenia roszczeń lub przez czas realizowania marketingu bezpośredniego przez firmę SUPORT
Jako Administrator Państwa danych, zapewniamy, że w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
• żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, w tym uzyskania kopii danych,
• żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które są nieprawidłowe, niekompletne, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
• żądania usunięcia danych (tylko w określonych sytuacjach np. gdy nie są niezbędne do celów w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane lub były przetwarzane niezgodnie z prawem),
• żądania od Aadministratora ograniczenia przetwarzania Pani/Pana danych osobowych (gdy np. przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoba której dane dotyczą sprzeciwia się usunięciu danych, administrator nie potrzebuje już danych osobowych dla celów przetwarzania, a jednocześnie są one potrzebne tej osobie do dochodzenia lub obrony roszczeń),
• prawo wniesienia sprzeciwu (w razie przetwarzania danych osobowych w ramach uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora np. w przypadku ich przetwarzania w celach marketingu bezpośredniego)
• wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
Z praw wskazanych powyżej można skorzystać poprzez kontakt e-mailowy pod adresem: suport.malgosia@gmail.com lub kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: SUPORT MAŁGORZATA KOSTECZKO UL. KSIĘDZA MARIANA GÓRECKIEGO 10 B/3 , 80 – 537 GDAŃSK NIP: 957 086 42 68.
Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane elektronicznie i ręcznie, zgodnie z metodami i procedurami związanymi z celami przetwarzania, o których mowa powyżej.